reklama

Niečo o Mattiasovi...

Konateľ spoločnosti MMM group, s.r.o. , priatelský a ústretový človek zapálený pre jednu jedinú vec a tou je splniť si svoj životný cieľ. V mojich článkoch budem písať o aktuálny témach zo sveta kultúry šou biznisu a umenia ako aj rôzne podnikavé úvahy a reporty, no veď uvidíte sami. ;)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tak začnem od mojich detských rokoch. Čo sa týka detstva, tak to som mal myslím v pohode, žil som s mamimou a mal som to celkom jednoduché. Ako každé dieťa aj ja som mal nejaké koníčky. Dosť dlhú dobu som sa venoval potápaniu, to ma vážne bavilo, pod vodou som objavoval nový svet, bolo to fakt úžasné. Nikdy som nerobil športy ako futbal, lebo som v tom nevidel žiadny zmysel. Naháňať sa za nejakou loptou po ihrisku, tak to nebolo pre mňa. Vlastne ja som nebol ani veľmi športovo založený, mňa bavili iné veci ako ostatných, preto som robil aj to potápanie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som mal štrnásť rokov, bol som deviatak a mal som ísť na strednú školu tak som si povedal, že chcem nejakým spôsobom pomôcť mame s peniazmi, tak som hľadal spôsob ako zarobiť. Dodnes si pamätám ako som našiel inzerát práce z domu a išlo o predaj práškov na chudnutie . Predaj bol prostredníctvom internetu a v tej dobe to aj celkom šlo na dračku a na môj vek som zarobil som dosť peňazí. Už v pätnástich som si otvoril bar. Ešte som mal len pätnásť rokov a už som zarábal tri krát viac ako moji učitelia, ktorí ku mne do krčmy chodili na poháriky.

Samozrejme ako všetko, tak aj to moje podnikanie malo svoje plusy a mínusy. Bol som na to veľmi mladý a potom som to nezvládal. Mal som aj problémy, nechodil som do školy, už som si myslel, že som kráľ, tak som sa musel potom trochu zastaviť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Neskôr som prešiel aj ďalšími vecami už ako šestnásťročný som robil s devízami na burze dokonca za tú dobu som zarobil toľko peňazí, že som začal prenajímať byty, ktoré do dnešného dňa prenajímam. Dokonca som robil aj zmluvy, poistky.

Desať rokov som hral v divadle a k umeniu som mal vždy veľmi blízko. V roku 2009 som založil firmu. Založil som ju ako najmladší podnikateľ na Slovensku, pretože som hneď na svoje narodeniny podal žiadosť o vklad do obchodného registra. 29. októbra vznikla firma a začal som makať.

V 2010 sa mi začalo dariť. Robili sme predstavenia a začali sme s divadelným predstavením „Škatuľka“. Pamätám si dodnes, že prvé predstavenia sme hrali len za smiešnych 70€.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No postupne to šlo ďalej, získaval som skúsenosti, kontakty a už aj agentúra začala chytať formu, značku, vytvorili sme si dobré meno. K dnešnému dňu nás videlo vyše pol milióna detí z celého Slovenska.

Na tento trh sa snažím prinášať inovatívne veci. Nie je to ľahké, ale myslím, že to v pohode zvládneme. ;)

Matúš Mattias Murín

Matúš Mattias Murín

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Konateľ spoločnosti MMM group, s.r.o. , priatelský a ústretový človek zapálený pre jednu jedinú vec a tou je splniť si svoj životný cieľ. Viac zatial neprezradím možno neskor v článkoch ;) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu